Tuesday, February 23, 2010

Family Photo.......

Salam..

Selang 3 hari yang lepas aku menerima jemputan dari seseorang dalam FBnya.. Namanya ialah Aishah Almi.. Aku cubalah recall kot-kot aku kena budak ni.. memang sah aku tak kenal.. sebab msg nya " saya ni anak kepada kawan pak cik..mak saya ni sedara sama Pak Cik zam.. Jadi mak saya nak cari kengkawan lama dia.." bergitulah lebih kurang bunyinya....

Rupa-rupanya dia ni anak si NORJAWATI ..kawan kita tu.. Dah besar rupa nya anak si Wati ni ..Kata Dak Zam 17 Tahun dah..Apabila aku except dia sebagai kawan.. so banyaklah gambar - gambar dia, Wati serta keluarganya.... tersimpan..

So aku pun ambil lah satu ..untuk diuploadkan kat sini supaya kawan2 kita boleh kenal Si Wati ini dan familynya... So tengok-tengoklah...



OK ..sahabat sekelian, teruskan usaha kita mengumpul seberapa ramai rakan-rakan sekelas dahulu di SKKGK.. semoga usaha ni akan mendapat berkat dan rahmat dari ALLAH swt..Amin

PS: Wati jangan marah ya ambil gambar tak minta permision....

Wasalam.

Ikhlas
~Boy~

2 comments:

Zulhamri said...

Salam

Wati tolong dapatkan no telepon Onn... memang tengah mencari dia dah lama dah...

Boy

Anonymous said...

Salam Wati,

Tina gembira dapat menyambung semula persahabatan kita.

Banyak yang perlu diceritakan dan bercerita... bilalah agaknya?

Macam Boy selalu tulis ..janganlah malu-malu nak menulis dalam blog ni...kerana Wati juga budak SKKGK 1969....

Tina Kassim