Monday, March 8, 2010

Gambar Keluarga Rakan Kita........

Salam..

Lama juga tak bercerita kat sini... semoga sahabat semua dilindungi ALLAH SWT..
Ini cerita terbaru dari Lan Bogek minggu lepas.. Semasa membawa keluarganya melawat ke rumah Pak Cik Rahim Q.. Di bawah ni terdapat juga gambar-gambar yg sempat di rakam oleh Lan untuk tatapan kita semua... Lihatlah keadaan Pak Cik Rahim Q yang semakin uzur.. dan Wajah gembira Mak Cik Zai berjumpa dengan kengkawan lamanya... semoga dengan ini akan terikatlah persahabatan yg lama terpisah... Kami warga blog in turut gembira dengan perjumpaan-perjumpaan bergini.. terharu rasanya....

Lihat-lihat gambar mereka...

Gambar Pak Cik Rahim dan Pak Cik Zulkifli Bogek


Gambar Mack Cik Zai bersama dengan Mak Dak Lan Bogek


So sesiapa yang ada gambar - gambar yang ingin dikongsi untuk kawan2 serta keluarga mereka. Silalah hantar ke email saya untuk di uploadkan disini..sekurang-kurang nya kita boleh juga tunjuk pada Ibu dan bapa kita mungkin uzur tak boleh berjalan jauh untuk menziarah kengkawan mereka hanya didalam blog ini..

Bertemu lagi..

PS : Lan juga memberitahu bahawa bapanya juga ada mempunyai nombor telepon EN. Ghani Dobot.. aah ah...bapa kawan kita si Taufik tu.....ingat lagi ke korang ni ( insyallah akan di beritahu berita terkininya..)

Sekian
Ikhlas
~Boy~

8 comments:

Zam said...

lan,

camtulah ... baguih.. gi mengeratkan lagi silaturrahim.. eh bapa aku kata dia akan ke indonesia dalam bulan 4 ni... bapak kau tak join ke.. last sekali yang aku ingat dia jumpa bapak kau masa trip diorang gi ke sarawak...

Budak Kem said...

Zam tak dengar pun bapak aku cita pasai nak gi Indonesia tapi nak buat pass port tu ada lah aku dengar.... tak tahu lak nak pergi mana? setahu aku diaoarang gi Sabah dgn labuan bukan yg gi sarawak lah zam.

zam said...

aku rasa aku yang tersilap...diorang pergi sabah la.. tapi kali ni aku tak tersilap dia nak gi indonesia bulan 4 ni dengan geng komando... baik kau cek bapak kau tu nak buat apa dengan paspot tu... eh anak pun boleh ikut tapi tanggung sendirilah...

siti rohani said...

Assalamualaikum! Family Lan B ni jiran sedinding Ani kat rumah mara. Teringat arwah adik ani terkunci dlm boot kereta ayah Lan. Tapi dia meninggal sbb trak trbalik kat air hitam sblm sempat terima 1st pay jadi askar....

Kalau arwah ayah ani ada tentu dia salah sorg p indnsia sbb dia prnah p sana dgn geng komando. Tapi bw mak skali..

Budak Kem said...

Waalaikumusalam Ani. sama2 kita sedekahkan Al Fatiha utk adik Ani.Macam mana arwah adik Ani boleh terkunci ... tak berapa ingatlah .
Zam pasai nak g Indon tu aku dah call org tua aku dia kata betul nak g Indon bulan 4 ni tapi g seorang aje kot mem x ikut sama sbab x berapa sihat jln sakanlah org tua aku tu dgn geng komando dia....

Budak Kem said...

Waalaikumusalam Ani. sama2 kita sedekahkan Al Fatiha utk adik Ani.Macam mana arwah adik Ani boleh terkunci ... tak berapa ingatlah.
Zam pasai nak g Indon tu aku dah call org tua aku dia kata betul nak g Indon bulan 4 ni tapi g seorang aje mem x ikut sama..

Budak Kem said...
This comment has been removed by the author.
zam said...

Lan B,

amboi buat2 tak ingat pulak...! eh aku pun tak ingat jugak.. anyway kalau tidak ada jugak anak komando yang ikut jejak langkah ayah kita.. mmmm sejak dua menjak ni aku rasa bapak aku kerap jugak berjalan dengan geng komando dia tu.. dan confirm yang selalu gi tu bapak kau lah lan..