Friday, December 31, 2010

Tahun 2011

Assalamualaikum kengkawan,

Tahun 2011 sudah pun bermula. Untuk permulaannya Tina hendak kongsi bersama kenyataan di bawah. Ianya dari seorang kawan lama di UM …..

Tetapkan impian tahun 2011 anda dengan sesuatu matlamat yang khusus. Daripada anda mengungkapkan "saya ingin berjaya atau saya ingin mendapatkan pekerjaan atau saya inginkan kebahagian" dan sebagainya, senaraikan syarat, nilai, jumlah, angka, % dan apa saje yang membuktikan anda telah berjaya ataupun bahagia.

Contohnya; "saya ingin mengurangkan berat badan 6 kg dalam masa 6 bulan dalam tahun 2011".

Jom... kita tengok siapa punya impian yang paling berani...

Bagi Tina masih mencari keberkatan dariNya…

Selamat semuanya!

Wassalam

Tina Kassim


2 comments:

Zam said...

Setiap tahun bertambah usia pun bertambah... perut pun bertambah...

Tina,

Azam saya ialah untuk menurunkan berat badan hingga ke 70 kg.... kita tunggu hujung tahun depan resultnya kkkkk...

Zulhamri said...

Tina,

Betul tu.. Setiap Azam atau Goal tu mesi lah "SMART"..

S - Specific
M - Measurable
A - Achieveable
R - Realistic
T - Time Frame

So.. rasanya Goal Tahun 2011 nak follow Zam lah..

Cuma taklah sampai 70 Kg .. 90 KG kot..Insyallah