Saturday, March 5, 2011

Landol & Banjir

Salam semua,
Just to share with all of you.
Kejadian banjir kilat di opis saya pada 24 Feb 2011, yg melibatkan 38 biji kereta tenggelam termasuk kereta saya yg bakal menyambut bdaynya yg ke 17 pada 1 April ni.

Thanks to ALLAH swt kerana telah tolong park kan kereta saya di dalam rumah TNB dalam
keadaan yg perfect. Ingatkan dah hanyut dalam sungai...
Kereta saya berada di rumah sekarang ni, menunggu further action dpd saya.


Sekian, wassalam




















Moderator

Ps: Landol, kengkawan di Skkgk1969 mendoakan yang terbaik untuk anda.

6 comments:

Zam said...

Lan,


Sabar ye....

Tina Kassim said...

Assalamualaikum

Malang tak berbau....

lebih kurang tarikh yang sama dua orang kawan Tina kereta mereka dicuri .. estima dan x-trail...

kawan-kawan dapat musibah tolong doakan yang terbaik untuk dia orang...

giliran sendiri tak tahulah apa ujian yang Allah nak turunkan menguji keimanan ini..

Wassalam

Budak Kem said...

Salam...

Semoga tabah dan sabar dengan dugaan .. Ya En Lando

Turut bersimpati...

Wassalam..

sham said...

Assalamualaikum...

Lan kereta tengelam kira okey tu, kena banyak bersabar,dugaan... Orang tua2 kata nak dapat rozoki gajah tak lama lai..
Kut-kut mana pun panggil formen yang pakar untuk betulkan enjin yang dah masuk air.

Ok.

Wassalam

siti rohani said...

Dah 17 thn?..
Buatla apa2 yg patut dgn kereta tu, Landol. Jgn sampai me'nyusah'kan udah.. Musibah tu ada yg tersirat!

Wallahu'alam.

fendi said...

Salam...
Lann..usahlah ko bermuram durja terhadap kereta ko tuhh...yg dah tenggelam tu biarkan tenggelamm..kete tu hanya sekeping besi..yg penting ko tak tenggelam udah lerr..

...duit simpan dlm bank banyak2 tu nak buat perr..p kuarkan sikit beli yg baruuu.....kete ko dah sebaya anak aku dahhh..