Friday, June 3, 2011

Zam Meet Boy 3-6-11

Kat rumah Boy...


Moderator

5 comments:

siti rohani said...

Alhamdulillah... baguihla. Mengeratkan silaturrahim. Cuti ni kami jalan2 makan kenduri ja. Anak2 nak periksa tak lama lg. Tunggu cuti hujung tahun pulak, insyaAllah.

Buat kengkawan, sama2lah kita kutip fadhilat bulan Rejab & Syaaban. Lebih2 lagi Ramadhan nanti. Aamiin.

Zam said...

Gitulah cikgu.. selagi kita berkesempatan ini maka luang-luangkan masa untuk bertemu kengkawan.

Kepada yang lain2 tu updatekanlah percutian atau pertemuan anda kepada moderator.. bolehlah kita sama2 share..

Adios

fendi said...

Salam..

Zammm..this is really fantastic bombastic and plastic elastic..!!!...camne ko buleh slim nihhhh..baguih punya diet camniii..aku really suspect & lespeck lah kat lu..ni contoh yg baik..kalo exercise main beskal tu dbuat secara istiqamah maka hasilnya definately GOOD...keep it up bro...camni la anak askar..

pas ni kita tunggu si Boy lakk...brp kilo dia nak set target..?? si Boy ni jgn dcabar..silap2 dia diet sampai seluar darjah 6 pun dia buleh pakai, naya akuuu...

anyway, coti ni aku byk habis masa kat blakang rumah jo..tnm cili & bunga jer..??

Zam said...

Hallllloooooo bro!!!
Lama tak dengue cite. Sesekali timbul meriah sikit blog ni. Habih ko ni bila nak sampan Penang ni?? Sampai bagitau ye macam2 benda nak sembang ni maklumlah Dari tahun 82 sampai la ni tak pernah jumpa lai ni.. Ok bro ingat pesan Cikgu Ani tu fadilat rejab n sya'ban...

Eh bro SY dah cukup kuota dah...

Adios....

fendi said...

Salamm..

ko ni p bukak citer SY buat per...sbb aku takut hidung aku cam dia...paper kata sbb yg no 4 tu suka dia sbb hidong abang SY lain dr yg lain..blurbbbb..ape yg lain x tau ler..

..ok Zam, stop citer ni..ramai x suka citer2 nihh...

...Zam, aku ingat aku pong nk beli Beskal lahh...buleh jd slimm sikitt..tp bini aku x kasi sbb dia kata dpd kayuh beskal baik kayuh sabit rumpot kat blkang rmh tuuuu...Adoyaiiii...