Friday, October 30, 2009

ANAK BENGALI ...!!!

Salam Sahabat...

Dua hari yang lepas aku ada bersembang dengan kawan lama kita ini...

Aku saja nak mengingatkan korang tentang dia.. Walau macam mana pun yang aku salute tu..kawan kita ini masih seperti dahulu.. kalau korang masih ingatlah .. dia ni budak yang paling kool sekali.. Walaupun korang buat naya kat dia...yang selalu kacau dia si, Fendilah...

Ingat lagi cerita dak Fendi... Ustaz Razak selalu kenakan kat dia apabila main Bola Sepak.. Bila lambung bola tinggi-tinggi suruh dia tanduk... Memang lah kelakar kan... dia ni kan pakai toncet kat kepala...jadi kalau tanduk bola tu mesti lah dia kena adjust balik toncet dia.... aku ingat kalau dia bukan rambut dia, mesti panjang lagi daripada pontianak(Zarina)...

Satu cerita lagi, korang mesti ingat lagi, masa mata pelajaran Agama, dia akan duduk kat belakang sekali ... buat hal dia sorang-sorang...main-main lah, lukis-lukis lah,( aku ingat lagi dia ni suka sangat lukis gambar kapal terbang) ...mesti sedikit sebanyak.. ada yang dia belajar pasal agama islam....

Walaubagaimana pun, sekarang.. korang jangan main-main lagi dengan Suresh ni.. kalau korang kata korang lah yang paling jahat dan berani sekali di sek kem dulu..kenapa tak masuk askar macam dia.. dia sekarang ini berkhidmat sebagai Tentera Udara Di Raja Malaysia (Macam Tom Cruise dalam Top Gun) ...mengikut jejak langkah bapak dia... Pangkat aku tak tahulah pulak....sudah berumahtangga dan mempunyai anak dua...

Dua hari lepas , dia ada mension pasal kena transfer kat Sungai Besi Kuala Lumpur.. tension je, sebab family semua, dia tinggal kat Penang.. Dia memang looking forward nak jumpa korang semua.. so hopefully kita dapat berjumpa dengan mamat macor ini.. dah tak da lagi toncet.. mesti hensem punya....

kalau dia hantar gambar dia ..aku akan upload kat kat sini...

Berjumpa lagi.................
~Boy~

1 comment:

Anonymous said...

bila lah nak jumpa suresh ni... abang dia dulu pernah kerja dengan aku masa kat kilang FCM. dunia ni rupanya kecik je.. cerita punye cerita tetengok dia duduk kem dulu..lepas tu...tetengok adik dia suresh geng kita... macam tulah kengkawan ingat.. dunia ni kecik.. aje..
-zam-