Tuesday, December 29, 2009

Hari Jadi Kor

Salam...

Petang tadi sempat bersembang dengan Sham Kuntum... Sibuk benar orang kuat politik kita ni.. sejak akhir-akhir ini alhamdullilah ..rezekinya bertambah dengan banyak projek-projek yang diterima... Kawan kawan tumpang gembira dan bersyukur untuknya...

Sambil sibuk tu sempat juga dia menyembang dengan aku.. katanya dia pergi "Hari Jadi Kor Gerakhas" kat Mersing pada 18hb dan 19hb yang lalu...

Dia sempat buka booth jual antivirus... katanya respond boleh tahan...baguslah begitu...

Cerita pasal hari jadi kor teringat kembali cerita yang pernah aku tulis disini... anak-anak komando dan budak skkgk yang pastinya happy...

Pada waktu malam ada diadakan pertunjukan "Kuda Kepang"... mat-mat penari tu siap terbang-terbang lagi... makan kaca...kopek kelapa pakai mulut dan macam -macam lagilah perkara aneh yang dilakukan.. jahil betui waktu tu...semua melopong menontonnya....

Ada sekali tu ada di buat pertandingan pakaian beragam untuk kanak-kanak.. adalah mak aku jahitkan baju silat untuk aku.. Lepas tu aku pulak yang meragam taknak naik pentas...menangis hentak kaki... apa lagi mak aku pulak yang naik angin....

Sungguh lucu sekali....

Sekian...
~Boy~

1 comment:

MyFamily said...

yang aku ingat... 1 bayar 6.. atau 1 bayar 10... habislah juga duit..
tapi itulah yang dikatakan hari jadi kor di mata aku ketika itu..

la ni jangan buat ooiii haram...

-zam-