Monday, May 31, 2010

2nd Re-union X-SKKGKian 1969, LUMUT, 29-30 May 2010 Update 18


Sekarang ni peserta-peserta dari umur 10 thn hingga 13 tahun... Lihatlah aksi2 mereka di bawah ni..

Inilah dia barisan anak muda kita.... Ahmad, Azam, Aishah, Umairah, FArah, Afiq, Aiman, Aliff, Naufal dan Najwan



Pasangan suami isteri yang berdedikasi demi untuk menjayakan sukaneka ini.



Peserta disuruh berehat dan tunggu arahan seterusnya




Ani dan Aziz sedang memberi penerangan kepada peserta2.



Sham, buat apa tu... jangan takut biarkan mereka dengan dunia mereka..

Yeah pertandingan hendak bermula... Cik Aziz dan Cik Ani sibuk sungguh nampak..

Azam, Aiman, Aliff...3A nampak
Aiman dan Aliff tekun sekali memasukkan kain perca ke dalam tabung..


Aishah, Umairah dan Farah fokus terhadap tugasan untuk memasukkan kain perca ke dalam tabung. Rose terpukau dengan kemahiran mereka memasukkan kain perca ke dalam tabung. Manakala Nor Rita dan Foziah tersenyum aje. Tabung disponsor oleh Ani dan Aziz.

Lan dengan Foziah mesra nampak , pasangan yang ideal. Cik Nor Rita sedang memerhatikan puteri sulongnya. Belakang nu tu Encik Hamid kita senyum sesorang aje nampak.
Juri sedang mengukur siapakah yang dapat memasukkan kain perca sebanyak mungkin dalam tabung
Kali ni Sham pulak bagi hadiah..

Farah tersenyum menerima hadiahnya.

Aikk cepatnya tak sempat nak ambil gambau. Cik Nora senyum aje dari jauh.



Puteri dak boy Umairah sedang menerima hadiah dari Sham

Anak penolong ketua murid, Aishah tersenyum dia..
Ni dia pemain rugby yang mewakili KL ketika darjah 6... Afiq.
Azam putera Tina dan Nik Aziz.. ada gaya hero hindustan tak...

Aiman, anak sulong Boy ketika penyampaian hadiah


Ahmad senyum sikit lagi..


Aliff anak dak Zam sengih aje ketika menerima hadiah..


Kesimpulannya, acara ini ialah cabaran untuk memasukkan kain perca yang panjang yang telah diukur oleh Aziz dan Ani ke dalam tabung. Siapa dapat memasukkan paling banyak ke dalam tabung merupakan pemenangnya...Tapi yang paling penting semuanya ada semangat kesukanan dan bersedia mengambil cabaran. Hadiah semua orang dapat termasuklah tabung dan kain perca. Thanks Anie & Aziz.

Okkkk tunggu update seterusnya acara untuk 6 tahun ke bawah.....
Posted by Picasa

3 comments:

sham said...

Salam,

Sedikit pembetulan naufal dan najwan.

Moderator dah mengantuk kut.

Wassalam

Budak Kem said...

Sham,

Technical err has been rectified.

Admin

Fendi said...

..salam....emmhhh...alhamdulillah..syukran syukran..seronok aku tengok kenkawan2 aku masih kecik dulu duduk stempat berjmpa setelah sekian lama terpisah..cuma bezanya, kini smuanyer dah ada anak bini suami isteri...rugi rasanyer x dpt hadir tuhari..ape nk buat..x der rezki nk jmpa..anyway,melihat dr airmuka masing2 dlm gambar tu nmpknyer ada cahaya kegembiraan yg dipersembahkan...yg prtama, cahaya kebahagian rmhtangga..yg kedua cahaya persahabatan yg x putus dan sekian lama dah terpisah tp mujur arini dpt jumpa balik..timakasih byk2 buat si Boy nihh..kerana dek usaha penat lelah dia maka dpt kita rasa nikmat/erti prsahabatan yg dibina bertaut hingga arini..syabas Zul..untung mak ko dpt anak yg baik mcm ko nihhh..kalo ko pompuan mau rasanyer aku menikah dgn ko buat bini..bkn senang nk cari budak baik la nihh..betoi tak zamm...bila tengok si ros maka teringat aku dulu dia slalu sengetkan kepala dia duduk sebelah meja aku sambil menulis tgn kidal..ros ni manja orgnyerr..aku kengkadang teringat rambut si ros ni dok warna perang2 sikit..aku dulu ada belanja ros mkn mee goreng kat kedai bwh bukit tepi padang tu..tp rasanyer ros dah lupa kottt..tp aku x pernah lupa saat manis tu sbb duit aku belanja dia tu duit yg aku jumpa kat pasu bunga kelas darjah 6...tu yg c berkat tu agaknyerr...tengok gambar si S Rohani pulak kepala aku jd pening..kencing manis aku dbuatnyerr sbb tengok dia dah alimmm..untung dia dpt suami yg juga alim & warak nmpaknye..insyaallah..dulu kat skolah dialah orangnyer yg pakai stokin paling tinnggi sampai kelutut...dan masa tu aku ngorat x prnah dpt respon positif dari dia walaupon masa tu muka aku iras2 shah rukh khan..x der rezki..maklomla masa tu aku periksa slalu dpt no 2 dari belakang..saper nak..ye takk..tp dgr citer dia dh jd seorang guru yg berjaya...alhamdulillahh..baguihh kenkawan aku nihh...si Tina lak aku tgk pun dah berubah byk la nihh..aku dh x buleh tengok rambut keli2 pusing2 dia sbb dh pakai tudong..tengok dlm gambar happy jer raut mukanyer..untung dia dpt suami baikk..mcm Tuan Guru Nik Aziz kata Boy...dgr citer jd cikgu gakkk..emmhh..baguih korang nihh..keje semua hebat2..jd guru tu ada 1001 rahsia kebaikan..aku dulu pong cita2 nk jd cikgu tp arwah usz razak asyik sibuk suruh aku main bola sampai aku x buleh jd cikgu sbb kepala asik ingat camne nak tendang bola jerr..haiii..nasib2..by t way..aku ucapkan tahniah & slmt maju jaya kat korang semua sbb dlm hati kamu semua ada mempunyai seketol daging kecik yg berjaya menghasut seluruh urat otak untuk bangun membina struktur silaturrahim yg sekian lama hilang kembali bercantum...ini mungkin berkat doa yg dbaca oleh si zam, lan, faisal, boy masa tiap2 hari assembly pagi kat skkgk dulu..walaupun ketika tu kita baca doa dlm keadaan yg seksi sangat..ape taknyer..kita semua baca doa sambil pakai seluar pendek & skirt..nasib baik ust razak tak pakai seluar pendek gakk..tp x per...jgn lihat siapa yg baca tp lihatlah apa yg dbaca..lastly, aku nk mintak maap byk2 kat kenkawan semua sbb x dpt hadirkan diri reunioan tempohari..aku nyusun 10 jari mtk maap..hehh, mcm hr raya lak rasenyerr..

ok bye..