Monday, July 19, 2010

Inilah Harinya...Edisi Azlan Abdullah

Kengkawan sekelian.... inilah harinya yang ditunggu-tunggu oleh sahabat kita Haji Azlan bin Haji Abdullah 16 tahun dahulu. Raja Mangga Epal sekitar 1980 an dulu. Sekarang dipaparkan semula hari bahagia kawan kita ni. Maka dengan itu dipersilakan kengkawan sekelian untuk menatap dan menyusuri gambar-gambar hari yang penuh bermakna bagi anak guru besar kita ni.
Azlan melangsungkan pernikahannya dengan Nor Fazilah binti Juani, pada 20 Ogos 1994 diikuti dengan kenduri di Tehel, Melaka. Pada keesokan harinya pula kenduri diadakan di Sungai Udang .
















Untuk Lan Dollah dan isteri... semoga bahagia hingga ke akhir hayat.


Moderator

6 comments:

Zam said...

Lan,

Rambut ko hilang ke apa ?

Mmmm tempat tu macam biasa tengok aje.. kat Cameron Highlands kot.... betul tak!!

Anyway.... senyum selalu...

siti rohani said...

Assalamualaikum!

Haa..ini barulah anak guru besau..
recent photos memang tak cam!

So, "Selamat pengantin Baru" utk 16 thn lepas, Tahniah! Tahniah! Tahniah! Tahniah! utk 4 org putera. Ckg Besar pun 4 boys, tapi yg no 5 tu girl, kan? Nama apa ye.. Arwah kata itu berkat taat kat ibubapa.

And, wish u happiness always for d coming years! (ini kira advance anniversary wish la).

Lan Dollah said...

Zam,
awat awalnya ko keluarkan gambau aku ni, hari ni baru 20 Julai, bukan 20 Ogos. Tapi tak pe le, kawan dah tak sabau2 nak upload ke blog kita ni. Anyway, "tempat" tu ko salah teka walaupun ko selalu lalu kat situ. ia adalah R&R Titiwangsa di Lebuhraya Timur Barat.

Ani,
tqvm, and fyi, arwah gurubesau ada 6 anak, 5 lelaki dan sorang puteri(masyita). Saya je yg Allah tak izinkan utk menimang anak pompuan, tapi still reda dan bersyukur dgn apa yg ada.

2 all,
aku masih tak ingat yg aku ada menjual mangga epal kat budak pompuan. Dah confirm dgn Dak Zam malam tadi, dia pun tak ingat. So, pada Rose, betul ke kau ada beli mangga epal kat aku ??? sape lagi yeekkk !!! sungguh aku tak ingat, maafkan hamba :(

wassalam...

wassalam ...

Fendi said...

Salam Lann..

Slmt Hr ulangtahun perkahwinan yg ke 16..ko anggap jer arini 20 jULY..kekadang moderator tu tersasol sikittt...

..bila nak dtg rmh aku..?? buleh aku belanja ko utk celebrate...Mangga epal jgn lupa bwkk...

Zulhamri said...

Salam..

Anak Guru Besau,

Kawan doakan semoga anda selamat segalanya..

Maintance Romantik... Syabas..

Wassalam..
Boy

Rose said...

lAN ;..

aWAT lain sgt ..tapi masyallah terpegun tengok kau masa muda2 dulu ..Lain ter....sangt 2 ..

Anyhow respect ats keberanian kau antau dulu ...Fendi ..ooo Fendi kau jgn la ngelat ,, kau dulu after dak Tina lerrrr..