Tuesday, January 5, 2010

Padang Bola Waktu Sekolah Agama Rakyat

Salam..

Masihkah lagi ingat tempat kita main bola tudung oren masa waktu rehat sekolah agama rakyat...

Team bertanding yang aku ingat "Rentap of Appache" dan satu lagi aku dah lupalah... Kita lawan bola kat sini... semasa waktu rehat.. Main bagai nak gila.. kejar tudung oren tu.. kejap-kejap jatuh dalam longkang.... sebab tetap coridor ini ada longkang..

Oleh itu aku serta kan gambar kawasan berkenaan di waktu sekarang supaya korang boleh mengibau waktu-waktu korang berhingus lagi.. sungguh klasik..



OK nanti aku uploadkan gambar kelas kita pulak....

Sekian

~Boy~

2 comments:

Anonymous said...

Boy.... aku ibarat mengembara ke daearah mana tah... nostalgia..

-zam-

Budak Kem said...

Salam untuk kawan semua.

Pasal main tudung oren ni, memang saya tak perasan.

Maklumlah itu permainan budak lelaki. Masa tu budak perempuan tak join sekali.

Yang saya ingat kebanyakkan budak lelaki memang tak boleh duduk diam dan baju sekolah yang putih tu memang dah jadi kelabu.

Apa pun itu semua dah jadi kenangan.... sangat manis.

Thank you boy atas usaha gambar-gambar yang terbaru sekitar sekolah lama kita SK Kem Gerakhas.

Tina Kassim