Friday, January 1, 2010

SELAMAT DATANG 2010 ....

Salam...

Alhamdullilah sehingga saat ini kita masih menyedut udara dan bernafas serta menumpang diatas muka bumi ALLAH ini.... Kepada Man Panjang & Zam Jepun aku doakan semoga kau dipanjang kan umur dan dimurahkan rezeki sempena "Birthday korang yang ke 41 Tahun".. tidak lupa juga pada kengkawan yang lain aku juga doakan kesejahteraan kesemua bersama keluarga agar sentiasa dilimpahkan rahmat, diberkati dan dilindungi oleh ALLAH swt

So pertama-tama sekali aku ingin menperingatkan diri aku dan juga korang supaya menjaga kesihatan badan masing-masing.. sebab waktu waktu(40an) ni lah, penyakit senang menyerang.. Aku nak berterima kasih pada Faisal dan Az yang ada memberi aku makanan sampingan untuk kesihatan aku..maklumlah badan aku ini kan yang paling sihat sekali di antara korang dan mudah dijangkit penyakit...

So .. sapa-sapa yang tak suka minum susu dulu(macam aku).. sekarang ini kena banyaklah minyak susu...sebab tulang dah reput... senang patah... lainlah macam Faisal dan Lan Bogek.. dia orang ini "sportman" ... tiap hari main sukan..so badan pun macam kayu juga kerasnya.....

Oklah... rasanya semua tengah sibuk membuat persiapan terakhir untuk anak-anak masuk sekolah minggu depan... mana nak beli baju, kasut, beg sekolah dan macam - macam lagi... belum campur pada hari isnin dan selasa ini lagi..mesti korang ke , atau wife @ husband korang kena ambil cuti...nak handle bebudak ini masuk sekolah...

Walau bagaimana pun marilah kita mendoakan semoga zuriat-zuriat kita akan menjadi anak-anak yang soleh dan solehah..Amin

Ok berjumpa lagi dilain waktu.. sekali lagi aku ingin mengucapkan Selamat Tahun Baru Masehi...

Wassalam..

Ihklas
~Boy~

1 comment:

MyFamily said...

salam,

semua sahabat... semoga tahun baru masihi ni menjelmakan impian kita yang selama ini tidak tercapai....
amin..

-zam-