Thursday, November 5, 2009

ORANG KUAT YB !!!!

Salam sejahtera..

Di atas pemintaaan ramai.. di bawah ini saya sertakan gambar sekeluarga sahabat kita ni...Kenal ke ? Sahabat kita ni sekarang sibuk dengan tugas khas dia dengan YB ..

Jadi kalau, sahabat - sahabat nak kan projek ..... boleh lah contact sahabat kita ni.....sekarang ini, beliau menetap di Sungai Buloh.. alhamdullilah besar keluarga dan murah rezekinya.. gambar hari raya baju sedondon lagi......

Sesiapa nak berhubung dengan dia, saya boleh hantarkan number dia...

Wasalam..

~Boy~


1 comment:

Unknown said...

Salam Semua...
Lama aku membaca dan mengingati kisah silam yang d ceritakan oleh teman tapi mesra kita BOY...kuat sungguh memori dia...ada kalnya aku nangis sendiri bila terkenangkan kisah2 silam..Rindunya sangat nak berjumpa teman2 yang lahirnya tahun 69. Awal2 dulu kita ada mengucap SELAMAT HARI LAHIR pada mereka yang sampai dulu angka 40. Sekarang senyap je...aku pun dah masuk 40....
Berbalik cerita si BOY yang lampau...masih aku ingat lagi camna si Lan Bongek kena tampau oleh Cikgu Mokhtar. Yang tak tahannya bila dia buka jam tangan. Aku rasa sapa kena mesti terangkat. Tup..tup Lan Bongek yang kena..semua tak berani angkat muka nak tengok. Sebabnya pasal mulut dia ada ckit bunyi. Rasanya kalau dia pakai jam dah tentu tertera masa dan waktu kat muka Lan.

bersambung...

Faisal Ishak