Wednesday, November 11, 2009

REUNION....kecil-kecilan

Salam..

Dengar cerita, Fendi ada membuat reunion kecil-kecilan dengan beberapa sahabat esok(Khamis - 12/11/09)? Jadi sapa - sapa yang ada masa terluang tu bolehlah joint mereka ni... dapatlah bercerita lebih panjang dan bertemu muka.... mengibau kisah lama.. aku ada hal pulak ..kalau tidak boleh aku rembat ke KL..jumpa korang...

Orang yang akan mereka jumpa dalam reuinon ni...ialah "PONTIANAK" .. mesti semua member2 yang dikawasan sewaktu dengannya nak joint sekaki... So contact -contactlah Fendi... bolehlah bersembang panjang

Fendi jangan lupa , tangkap gambar semua orang...aku pun nak lah tengok muka kawan - kawan lama aku yang dah tua bangka tu....

Sekian Wassalam...
Boy

3 comments:

faisal said...

Salam Boy,

Aku ada dpt call dari Fendi pasal nak jumpa Zarina. Aku rasa boleh kot. Lagi pun bos aku semua meeting. Aku sebenarnya bukan nak jumpa Zarina je tapi klu ada kekawan lain lagi bagus. Lama tak jumpa bro. Dapat jumpa kejap pun jadilah atleast boleh tanya khabar.

Budak Kem said...

Salam..Semua..

Bagus lah bergitu.. boleh juga korang bersembang-sembang?

Anonymous said...

Salam,

Amboi...amboi.. amboi..
Seronoklah aku dengar crita2 begini.. teruskanlah ukhwah dan silaturahimm...
ingat anak2 komando dan cikgu besar takkan hilang di dunia..

Salam ikhlas,

Zam