Friday, November 13, 2009

RANCANGAN REUNION

Salam Sejahtera...

2 ND REUNION ...

Semalam aku ada bersembang dengan beberapa kawan tentang perkara ni.. Ramai yang menanti-nanti rancangan kita untuk kali kedua.. Aku ada satu cadangan...tapi bukan untuk memudahkan aku tetapi untuk semua yang mungkin boleh joint..kenapa adku beranggapan seperti ini kerana tempatnya di tengah-tengah tak ke utara sangat taklah ke selatan sangat... iaitu kat IPOH Perak. Cadangan ini bertujuan supaya orang yang berada diutara seperti Zam dan SR dapat datang joint keran tidak jauh dari tempat mereka... Jadi member dari KL pun boleh turun kerana masa perjalanan hanya mengambil 2 jam sahaja..

Rancangan ini adalah untuk semua sekeluarga kerana kebetulan bulan disember ini adalah cuti sekolah.. Oleh sebab itu kita, jadikan program ini untuk Family Day Ex SKKGK 1969. Tempat yang aku cadangkan ialah di sebuah Resort berhampiran dengan Pekan Tanjung Rambutan. Ada beberapa kemudahan asas yang disediakan seperti.. Kolam mandi untuk anak-anak kita, Spa & Sauna untuk mak bapa, bilik kareoke untuk yang nak cuba bakat AF , tempat permainan telematch, dewan dan kemudahan Chalet untuk 12 belas keluarga.. kalau tak cukup boleh tido rumah aku...no problem..Tentang makanan jangan risau aku ada caterer yang bisa menyediakan keperluan kita..

Jadi, aku memohon feedback daripada semua tentang cadangan ini... kerana aku boleh menrencanakan dengan kadar segera...

Tarikh yang dicadangkan ialah 19 Dec 2009...

So, APA KATA HANG PA?

2 comments:

Anonymous said...

Salam semua,

Cantik juga cadangan tu...tak ke utara dan tak ke selatan. Aku insyallah. No problem. Janji kali ni ramai la ckit yang joint...

Anonymous said...

Salam,

Insyaallah jika tak ada aral melintang...
apa salahnya...
Kepau,
sediakan aturcara...

Zam