Thursday, November 12, 2009

PONTIANAK MENGiLAILAH PULAK!!!!!!

Salam Sahabat Semua...

Ini cerita dari email Zarina kawan kita yang dihantar...

Jadi boleh baca-baca lah sumbangannya .............


A'km kwn2,apa kabar smuanya ye,walau d mana pun kwn2 berada skrg,doa saya semuga semuanya berbahagia d samping isteri, anak2 serta klrga tercinta.Alhamdulilah kita masih d pnjangkan usia &d kurniakan kesihatan yg baik,muga2 berpanjangan lah hendaknya.Sy sebenarnya rasa sebak menatap gmbar2 lama semasa bersekolah d kem dahulu& pertama kali menulis d sini tidak tahu dr mana hendak bermula............

Ingatan &memori itu tak hilang bak kata pepatah melayu tak lekang dek panas tak luput dek hujan,terima kasih boy menyatukan kita semuanya dgn izinNYA. Insyallah,suatu hari nanti pasti kita bersua juga,persahabatan &siratulrahim ini sangat mahal harganya,lebih 25 thn tidak mndengar berita kwn2Tertanya2 jgk kwn2 lelaki tak ada sorang pun ikut jejak langkah bapa masing2 jadi KOMANDO kecuali Lan Dolah lah,dia kan ank cikgu.....Oh ya,suresh kena tempiasnya bertugas sbgai TUDM,d kem Sg.Besi,kau org smua kalau jumpa suresh kena lah bagi tabik hormat,ha..ha..ha

Setakat ini,sy sudah bercakap dgn BOY,org pertama hubungi sy,bdk lelaki paling baik sebab duduk sebelah aku,ha..ha..ha..

Zam Zam ala kazam ketua murid skolah,org lain buat salah tak boleh,kwn2 dia tak apa,mana bole tak aci kan,dgn aku dia tak berani nak garang sebab bapak aku LEBIH garang dr dia ye!

Pendi tak yah cerita lah kan,nakalnya ya allah tpi aku tak penah ambil hati pun,kalau tak ada org mcm dia tak meriah lah dunia persekolahankita dulu.

pd suresh selamat hari depavali walaupun dah terlambat tpi bole lah ye &pd kwn2 yg lain sempena ketibaan raya haji ini sy mohon kemaafan zahir &batin .setakat ini dulu insyallah ada masa menulis lgi d c ni.ok bye for now...

Sekian Zarina binti Bahrom...

Tukang cut & paste..
~Boy~

1 comment:

Anonymous said...

Salam,

Macamnilah ....barulah sporting... selamat datang ke dunia blog... gembira rasanya dapat dengar cerita kawan lama...
maklumlah ketua pramugarilah katakan.... maintain..
ok lah aku rasa bulan october ni blog kita begitu meriah..
seronok rasanya ... hilang stress aku pasal kerja...

ok chow!!!!

-zam-
X-Ketua murid 3 tahun berturut2