Tuesday, June 8, 2010

Gambar Kegembiraan !!!





Sehingga berjumpa lagi........

8 comments:

Anonymous said...

Salam..
heyy..apesal semua angkat tangan.!!!??..mcm berebut rebut nak jwb soalan cikgu Wan Embong jerr...ker masing2 angkat tangan nak pegi lagiii....haa, mintak semua brsabar tunggu next Re-union yg akan dkelola oleh Khulail de Faisal brtempat d Zoo Kuala Lumpurr..pastinya anak2 & mak2 budak seronok nanti...

Fendi

zam said...

salam,

fendi sebenarnya kitorang tengah panggil kau sambil melambaikan tangan... marilah marilah join kitorang..he he he

Budak Kem said...

Ya..betui tu... memang semua tengok panggil kau...

Rose said...

Salam Fendi ..

ahaaa laa..betui ckp dak Zam tu .kau ta dongar ke Rose panggil sama ni..

Anonymous said...

yelah yelahhh..next punya reunion aku janji datangggg...korang punye lambaian buat aku cairrr lahh..

Fendi

Budak Kem said...

Jangan tak mai pulak .... dah Janji tu.. oleklah tu, dah janji nak mai, terus je lah jadi organizer.. pi buat kat belah southern pulak.. Melak ke, Port Dikson ke, Seremban ke ...mmm..

zam said...

Amboi2 cik fendi.. semangat nampak... semangat komando ke semangat tahi ayam... tapi aku caya kali ni kau betul2 bersemangat maklumlah jiwa kau kan pompuan je yang faham. he he he

Fendi said...

..Salam...ko ni Zam x abih2 nak ganggu perasaan aku..kencing manis aku dbuatnyerr...kali ni real bro..gua janji dtg punyer..jgn ko lak x dtg udahlerr..